Splošni pogoji poslovanja
za pravne osebe (B2B kupci)

1. Splošna določila

Splošni pogoji v nadaljevanju veljajo za sklepanje kupoprodajnih pogodb na daljavo s pravnimi osebami preko spletne strani podjetja Rebelion, trgovina in storitve d.o.o., Murska Sobota, Ulica Staneta Rozmana 16, matična številka 3472264000, davčna številka SI 14981815.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pred prvim nakupom ustvarite B2B račun, ki vam ga aktiviramo po pregledu poslovnih podatkov in vašem strinjanju s splošnimi pogoji poslovanja za pravne osebe. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je zakoniti zastopnik pravne osebe ali da je s strani pravne osebe pooblaščen za sklepanje kupoprodajnih pogodb z uporabo informacijske tehnologije.


2. Postopek za sklenitev pogodbe

2.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

  • prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
  • izbor izdelka za nakup;
  • dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
  • določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
  • pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;
  • izbor načina dostave izdelka;
  • izbor načina plačila;
  • pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo;
  • seznanitev, da z oddajo naročila nastane obveznost plačila podjetju;
  • potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.
2.2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
  • obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • spreminja izbrani način dostave izdelka;
  • spreminja izbrani način plačila
  • ter pregleduje in potrjuje posamezne spremembe naročila.

S končno potrditvijo se kupec b2b zaveže k obveznosti plačila ter naročilo odda. Podjetje Rebelion d.o.o. pošlje potrditev o prejemu naročila na elektronski naslov kupca borutb@rebelion.si
Vaše naročilo se shrani pri nas. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika.


3. Naročilo z obveznostjo plačila

Z oddajo naročila se kupec strinja z vsemi pogoji nakupa in zavezuje k plačilu.


4. Cene v spletni prodajalni www.darilazapodjetja.si

Vse navedene cene izdelkov so v EUR in ne vključujejo dostave in davka na dodano vrednost (DDV).

Načini plačila za pravne osebe.

Spletna trgovina darilazapodjetja.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420€ z DDV)
  • z nakazilom na račun podjetja Rebelion d.o.o,(po ponudbi/predračunu) (NLB d.d.; IBAN:SI56 0287 8026 2269 102; SWIFT:LJBASI2X)
  • s plačilno oziroma kreditno kartico preko portala Pay pal (Mastercard, Visa, Visa Electron,
  • odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave, ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico do zahtevka po plačilu z nakazilom na račun podjetja Rebelion d.o.o. (po ponudbi/predračunu, kjer še vedno velja spletna cena).

Če želite račun na družbo, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za pravne osebe.

Pravnim osebam omogočamo odstop od pogodbe skladno z določili Obligacijskega zakonika.


5. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja. Vse slike poleg izdelkov so simbolične.

Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Rok dobave izdelkov ob dostavi na dom, ki so na zalogi, je do 3 delovne dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji. Rok dobave izdelkov za osebni prevzem v izbrani enoti po Sloveniji je od 2-10 dni od potrditve naročila. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dobave Trgovec sporoči uporabniku (kupcu) po elektronski pošti ob potrditvi naročila.

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi naslednji način dostave oz. prevzema izdelkov:

OSEBNI PREVZEM: Osebni prevzem nudimo na naslovu odjetja Rebelion d.o.o. Staneta Rozmana 16, 9000 Murska Sobota.

PO POŠTNEM POVZETJU: V tem primeru uporabnik (kupec) plača poštne stroške in stroške provizije za vplačilo odkupnine. V primeru plačila paketa odkupnine s plačilno kartico plača Kupec Pošti Slovenije provizijo za plačilo s plačilnimi karticami po ceniku Pošte Slovenije. Naročeni izdelki bodo dostavljeni s Pošto Slovenije, ki nudi navadno in zanesljivo dostavo. Pismonoša bo paket uporabniku dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da uporabnika na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo, bo v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom uporabnik prevzame na Pošti, ki je navedena na obvestilu. Strošek redne dostave je enoten za celo Slovenijo. Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški.

Stroški dostave

Glede na višino zneska nakupa nudimo popuste pri dostavi. Stroški dostave paketa na dom so naslednji:

Dostava se vrši preko Pošte Slovenije. V spodnji tabeli je navedeno, katera dostavna služba dostavlja izdelke, kupljene v spletni trgovini darilazapodjetja.si, v posamezni državi.

Slovenija Pošta Slovenije
Države članice EU Pošta Slovenije
Ostale države po dogovoru

Stroški pakiranja in dostave pri na nakupu nad 100,00 € so brezplačni, do 100,00 € je cena pakiranja in dostave 2,59 €. V primeru dostave preko Pošte Slovenije in plačila po povzetju Pošta Slovenija zaračuna strošek poštne nakaznice, t.j. provizija:

  • do vrednosti 98,00 EUR: 1,05 EUR
  • od 98 EUR do 501 EUR: 1,07% vrednosti
  • od 501 EUR naprej: 5,36 EUR

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Za dostavo je zaračunan pavšalni znesek glede na kraj dostave (država). Za kupce iz držav, ki so članice Evropske unije, se pri znesku dostave obračuna DDV. Pri kupcih iz držav, ki niso članice Evropske unije, DDV ne obračuna. Glej spodnjo tabelo.

Cenik dostave za kupce iz držav, ki so članice Evropske unije

Država Cena dostave v EUR (z DDV)
Slovenija 2,59
Hrvaška 4,95
Avstrija, Nemčija, češka, Slovaška 7,2
Belgija, Luksemburg, Nizozemska, Poljska, Madžarska, Francija, Litva, Latvija, Romunija 9
Velika Britanija, Danska, Estonija, Bolgarija, Španija 10,2
Irska, Finska, Grčija, Švedska, Portugalska 12
Ciper, Malta 30

Cenik dostave za kupce iz držav, ki niso članice Evropske unije

Država Cena dostave v EUR (brez DDV)
Črna gora, Norveška, Švica 10
BIH, Makedonija 20
Islandija, Kanada, ZDA 30
JAR 33
Argentina, Avstralija 38
Rok dostave

Rok dobave blaga je 3-10 delovnih dni. V kolikor bo dostavni rok daljši, vas o tem obvestimo preko email naslova.

*pri nakupih po povzetju Pošta Slovenije obračuna še dodatnih 1,05 € za odkupnino (pri nakupih do 98€), ki jo plača Kupec.

Kupec ima pravico poškodovano pošiljko blaga takoj zavrniti prevozniku dobavitelja in se zavezuje o tem isti delovni dan pisno obvestiti dobavitelja o zavrnitvi pošiljke. Od prevoznika zahtevajte izpolnitev reklamacijskega zapisnika. Reklamacije v zvezi z skritimi poškodbami pošiljk upoštevamo v roku 8 dni po prevzemu pošiljke in le ob predložitvi originalne embalaže. Kasnejše reklamiranje blaga ni možno. O poškodbi blaga takoj obvestite kontaktno osebo, pri kateri ste naročili zavrnjeno ali poškodovano blago.
V primeru vidnih poškodb na pakiranju dobavljenega blaga ima Kupec pravico odpreti blago, z namenom preverjanja skritih poškodb.Kupec je dolžan količinski in kvalitetni pregled opraviti ob prevzemu blaga. Pri prevzemu blaga obvezno v prisotnosti prevoznika preglejte blago. Kupec oz. njegov pooblaščenec je ob prevzemu blaga dolžan opozoriti na vidne napake blaga, ki jih je mogoče zaznati, ne da bi se odpirala embalaža. S podpisom in čitljivim zapisom imena in priimka prevzemnika na dobavnici Dobavitelja, s strani kupca se šteje, da je blago količinsko prevzeto in nima vidnih poškodb.

S prevzemom blaga s strani Kupca je dobavitelj prost nevarnosti naključnega uničenja ali poškodovanja blaga, ki preide na Kupca.

Razen če ni posebej drugače izrecno pisno dogovorjeno med dobaviteljem in Kupcem, je dobavljeno blago last dobavitelja do dokončnega plačila blaga.


6. Slike izdelkov

Slike izdelkov so simbolične. Dejansko prejeti izdelek se lahko razlikuje od slike izdelka na spletu.


7. Teksti ob izdelkih

Teksti ob izdelkih so informativne narave. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na borutb@rebelion.si


8. Varnost in pravica do zasebnosti

Rebelion d.o.o. in uporabnik spletne trgovine se dogovorita, da vsi podatki s katerimi je seznanjen kupec na podlagi te pogodbe predstavljajo poslovno skrivnost. Za poslovno skrivnost se štejejo tudi podatki za katere je očitno, da bi nastala naročniku občutna škoda, če bi zanje zvedela nepooblaščena oseba ali konkurenčna družba. Z registracijo v spletno trgovino soglašate s tem, da vam Rebelion d.o.o. lahko pošilja komercialna sporočila, iz katerih bo skladno z zakonskimi določili jasno razvidno, da je poslano v imenu podjetja Rebelion d.o.o.


9. Odveza odgovornosti

Rebelion d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh družbe ter v spletni prodajalni. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da Rebelion d.o.o. v spletni prodajalni ne uspe pravočasno popraviti podatkov. V takem primeru bomo kupca obvestili o eventualnih spremembah in mu omogočili odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.


10. Reklamacije in informacije

Pri uveljavljanju reklamacij je Kupec dolžan posredovati dobavitelju vse podatke o reklamiranem blagu z natančnim opisom napake in dokumentom, ki dokazuje istovetnost blaga (številka dobavnice ali računa). Dobavitelj pripravi reklamacijski zapisnik in ga posreduje Kupcu, ter v primeru upravičene reklamacije organizira vračilo artikla preko dostavne službe na stroške Dobavitelja.

Dobavitelj ne sprejema vračil blaga ali reklamacij blaga brez predhodne odobritve. V primeru nedogovorjenega vračila ali reklamacije blaga Kupec krije vse stroške prevoza in vračila blaga, kot tudi stroške obdelave reklamacije, ki jih določi Dobavitelj.

V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na naslov: borutb@rebelion.si


11. Splošne določbe

Za pogodbe, sklenjene na daljavo z uporabo informacijske tehnologije – preko spletne strani podjetja Rebelion d.o.o. se uporablja slovensko pravo. Stranki pogodbe sta sporazumni, da bosta vse spore iz te pogodbe oz. pogodbenega razmerja reševali sporazumno, v kolikor do sporazuma med strankama ne bi prišlo, je za razsojo pristojno sodišče v Murski Soboti.